Sign in to follow this  
david.atwell

Image Umbrella: Signatures, Avatars, Logos & Text

Recommended Posts

My Avatar:

Glassav.png

This I like.

Me too. However, if the N was a bent like the glass, I would like it even more.

Yeah, I'm thinking about re-doing it.

In the meantime, here are some of my old ones. (No specific order)

Six.png

LF12.png

Namor-3.png

Darth-1.png

Spaceship.png

DMDN.png

a7zsig.png

beastsig.png

Starwarssig.png

BMsig.jpg

jerichosigcopynw3.png

And, this is the stock for my current tag:

Cylon-783923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
And, this is the stock for my current tag:

Cylon-783923.jpg

Ooh... You should try it in PDN. You fit it in very well, however.

_____

slimjimmy, make sure you leave space for people to comment on other's artwork. Your new set is pretty sweet, good use of lightrays.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Look what the pro's said about my sig: [link]

They're really harsh.. :P:(

Its all true what they say though, i s'pose. Maybe i'll do another one, taking on board what they say. They all use PS, and IMO, some of the sigs that they've made are 10 times worse than mine, but some are 100 times better :lol:

Lousy PS users..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lightning is too strong and doesn't look good.

...Coming from a guy with a sig like this.

AdebayorManip-1.png

I don't know that much about lighting, but this looks a little bright overall to me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exactly what i thought, and he uses photoshop.. :roll:

I know that my Nadal render got too bright as i used too many screen blend modes.. haha :lol:

They are far from 'pros'. They aren't even good. I think you are better. I do have to agree that the lighting is a little over powered, but KIU.

Thanks! :D Some users on that forum do have amazing sigs though.

What does KIU mean? :oops:

EDIT:

ZAP!

Zap.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

9fp7qb.png

This was fun to make, it was for someone else. Do think I should make a tutorial? Because I'm dieing to make a tutorial lol

Bit of fun I had earlier today..

PtotheN.jpg

Opinions anyone?

Looks good, but it's kinda hard to read. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Exactly what i thought, and he uses photoshop.. :roll:

I know that my Nadal render got too bright as i used too many screen blend modes.. haha :lol:

They are far from 'pros'. They aren't even good. I think you are better. I do have to agree that the lighting is a little over powered, but KIU.

Thanks! :D Some users on that forum do have amazing sigs though.

What does KIU mean? :oops:

EDIT:

ZAP!

Zap.png

Keep It Up. ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

When you have to make a post and ask others if you should/could make a tut.

Usually means it would be locked.

Just follow the guidelines and you will be fine.

When many asks you for a tut, usually means others can't find a way to do what you did.

A good indication that you are ready to teach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Look what the pro's said about my sig: [link]

They're really harsh.. :P:(

Its all true what they say though, i s'pose. Maybe i'll do another one, taking on board what they say. They all use PS, and IMO, some of the sigs that they've made are 10 times worse than mine, but some are 100 times better :lol:

Lousy PS users..

i started in the sotw there and they have a jury and i won the last place :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
I mean try remaking your dig completely in PDN, no stocks.

Well, the only thing I used the stock for was the edges, but I do Have one without the cylons on the side.

New avatar:

N.png

(fixing the cut off)

Redux:

N-1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Code_Ember!

I am working on a new project, and it's going really well, better than I expected. The border is the only thing that's tricky. I'll only tell you guys what it is until it's almost done, which should be in a few days. :D

Well I pretty much finished it, but I'll need to clean it up a bit more, change the border, other than that, I'm pretty proud of myself.

Original:

2jbwn6b.jpg

Mine (created in 1 hour):

5anuo5.png

CC please! (I know the border is bad, I'm making a second chevy logo trying different methods and seeing if it turns out better) and I know the colors are a bit off.

Share this post


Link to post
Share on other sites
They all use PS, and IMO, some of the sigs that they've made are 10 times worse than mine, but some are 100 times better :lol:

Lousy PS users..

I don't think sigs become "better" when done in PS or whatever, it's all about how good you are. I looked at those sigs the commenters had, and I think you were better than those two. The guy who said: "lighting's too strong blah blah.." had a terribly bright sig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this