Jump to content

xrModder

Newbies
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About xrModder

  • Birthday 08/08/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Temirtau, Kazakhstan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. [RUS] Можно восстановить любой NormalMap, если в текстуре есть X и Y. К примеру X в NormalMap игры Survarium находится в альфа канале (так как при сжатии DXT5 (BC3) в зелёном канале практический нет потерь, а альфа канал остается без изменении). [ENG] You can restore any NormalMap, if the texture contains X and Y. For example, X in the NormalMap of Survarium is in the alpha channel (since with DXT5 (BC3) compression in the green channel there is practically no loss, and the alpha channel remains unchanged). Пример кода / Sample code: ... float nx = (fl
  2. [RUS] Плагин для восстановления Z из X и Y. Для установки скопировать xy2xyz.dll в папку Effects. [ENG] Plugin to restore Z from X and Y. To install, copy xy2xyz.dll to the Effects folder. // Name: xy2xyz // Submenu: // Author: iOrange & xrModder // Title: xy2xyz // Version: 0.1 // Desc: Restore Z from X and Y // Keywords: // URL: // Help: float Clamp(float v, float a, float b) { return Math.Min(b, Math.Max(a, v)); } void Render(Surface dst, Surface src, Rectangle rect) { ColorBgra srcPixel, dstPixel = new ColorBgra(); // [QAZ] Alfa kanaldy aq túspen boıa
×
×
  • Create New...