Jump to content

Rate the sig of the poster above you!


Tendercrisp

Recommended Posts

Pipp:

Colors: 16/17 - Loves the colors, not to overpowering

Text: NA -

Background: 12/13 - Fits well but is missing something.

Border: 9/13 - Missing one, and i think it could benefit from one, although its fine without one.

Composition: 27/30 (+9) - Really great sig overall, lots of flow and good colors.

Flair: 8/10 (+3) - I see halo sigs a lot but this one has something special about it.

Total: 72\83 (Doesn't add up to 100 because i removed the text rating.)

Link to post
Share on other sites

Render doesn't really blend with the background. This kinda render requires some kinda techy "wow factor" so you should add more c4d's and not to mention start using fractals and maybe start adding this thing called fx. Black border ruins the sig. A tip, don't add borders for now. Keep working, gj :) 6/10

And since PsychoHarmonic didn't rate Chris', following rate Chrisco97's sig. :)

Link to post
Share on other sites

Render doesn't really blend with the background. This kinda render requires some kinda techy "wow factor" so you should add more c4d's and not to mention start using fractals and maybe start adding this thing called fx. Black border ruins the sig. A tip, don't add borders for now. Keep working, 6/10

Hate to break it to you but, i rarely ever see people use fractals in their sigs.

Also, the border is grey actually. And i dont think a one px grey border can ruin a sig. After looking at some of your 10 px border sigs i laugh when you suggest i don't use a border at all.

Link to post
Share on other sites

Hate to break it to you but, i rarely ever see people use fractals in their sigs.

Also, the border is grey actually. And i dont think a one px grey border can ruin a sig. After looking at some of your 10 px border sigs i laugh when you suggest i don't use a border at all.

That's your problem if you have never seen people use fractals in sigs. You don't have enough of an exposure into gfx at all.

Me using 10px borders...? LOL LMFAO

Link to post
Share on other sites

"Me using 10px borders...? LOL LMFAO"

Straight out of your gallery.

goodfight.png

That's not even 10px. A tip, get your facts rights everytime before you attempt to pwn someone.

If you hadn't noticed, I haven't updated my gallery since ... March? Those sigs are old there. You're picking noob sigs in a gallery that hasn't been touched for ages. I'm not saying that adding borders is a noob thing to do, but if you add a border on a sig and the two don't even blend, that's the problem.

Link to post
Share on other sites

Its hilarious how you think you just got a major victory when its a 8px border not 10. Point being, Don't act like your the king of signatures when you haven't made a decent thing in over a year. Another thing, You can't "blend" a 1 px border. I'ts a border. It holds the damn signature in place and thats about it. And saying its a "noob" signature means nothing because it was made by you at some point, and still used a 8px border, the fact thats its a couple months old is totally irrelevant. So why don't you just leave me and my borders alone alright?

Link to post
Share on other sites

Its hilarious how you think you just got a major victory when its a 8px border not 10. Point being, Don't act like your the king of signatures when you haven't made a decent thing in over a year. Another thing, You can't "blend" a 1 px border. I'ts a border. It holds the damn signature in place and thats about it. And saying its a "noob" signature means nothing because it was made by you at some point, and still used a 8px border, the fact thats its a couple months old is totally irrelevant. So why don't you just leave me and my borders alone alright?

Omfg, man, you are hilarious. All I did was give you cnc to improve your sig making, lol.

I am not acting as if I am the king of signatures, pelase understand that. You were the one who couldn't take a little constructive criticism and decided to argue about some completely pointless stuff. In fact, you are the one criticizing me now by saying I haven't made any decent stuff for over a year. I even added a nice little :) at the end of my post just to make my cnc seem more constructive.

I don't get why saying it's a noob signature means nothing...? So does that mean you can just randomly go to someone's gallery, find the oldest and noobiest signature there and start criticizing them for it? I think not...

Now why don't we stop this pointless little arguement and get on with rating sigs...?

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...