Jump to content

Hei, puhumme suomea!


Zagna

Recommended Posts

From this point onwards, finnish.

Kaikki ovat tervetulleita antamaan kritiikkiä noista käännöksistä.

Rick on tehny pienen kyselyn tuolla GD'ssä siitä että tulisiko Ohje irroittaa ohjelmasta ja siirtää nettiin luettavaksi. Tämä hänen mukaan pudottaa Paint.NETin kokoa 4.5Mt :arrow: 1.2Mt joka auttaisi sivuston kaistan kanssa sekä pienentäisi päivityksiä.

Joten päätin minäkin tehdä näin~

Tästä lähtien suomenkielinen käännös on erillään myös ohjeesta ja on saatavista täältä, Paint.NET suomeksi :Help:.

sig.jpg.7f312affa740bae49243c4439bc4a244.jpg

Link to comment
Share on other sites

Itse aion kokeilla jännää temppua eli ajaa kaikki käännetyt tekstit Soikon ja Wordin kieliasun tarkistuksen läpi. Ei se haittaa kokeilla :)

Ei se haittaa, mutta tuskin siitä apua on. Kuten aiemmin sanoin, käännökset ovat tavallaan oikein, mutta kieli on jokseenkin "jäykkää".

Pitäisköhän mun tehdä oma lista käännöksistä ja siitä vois sitten harkita onko jokin käännös sujuvampi vai onko mun ehdotus liian löysää kieltä?

Siksi tämän ketjun loinki :) Tänne pistä tulemaan niitä sun ehdotuksia ja sitten päätetään mikä sopii parhaiten.

Ja Wordi auttoi hiukan, oli kourallinen typoja siellä.. hehe :lol:

Mutta hyvä miäs.... rekisteröi jo...

Ja muute, voisitko tarkistaa näkyykö sulla suomeks ne kielet omassa valikossaan, ja jos sulta sattuis löytymään Windows XP, suomenkielinen siis, ku oma W2K onpi enkuks ja tarttis XP:n saadakseni pari kuvaa tohon ohjeeseen. Jos ei löydy niin pitää odottaa pari päivää ehkä tuota ohjeen julkasua kun pitää ettiä suomenkielinen Windows XP.

sig.jpg.7f312affa740bae49243c4439bc4a244.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mulla on suomenkielinen XP Pro. Kaikki muut näkyy suomeksi paitsi nämä kolme kieltä.

Sinä saat sitten minulta tehtävän :)

Ota kuvakaappaus tulostusvelhosta koska minulla on Windows 2000 mistä se puuttuu. Eli velho keskellä ruutua ja kursori poissa tieltä ja kuhan se koko velho näkyy riittävän hyvin niin kelpaa. Sähköpostin kautta tai jotain muuta reittiä sitten mulle :)

Esimerkki löytyy nykyisen ohjeen kuvasta PrintWizard.png, mutta älä kuitenkaan kutista sitä.

sig.jpg.7f312affa740bae49243c4439bc4a244.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Paint.net on kevyt ja hyvä kuvankäsittelyohjelma kevyeen käsittelyyn.

Mutta yksi ongelma minulla on, en saa suomen kielitiedostoa asennetuksi millään!!!! :(

Kukahan viitsisi vääntää minulle rautalankamallin sen asentamisesta? :D

Link to comment
Share on other sites

Tee näin~

Asenna Paint.NET

Lataa tuosta ekasta viestistä löytyvä zippi

Pura se kansioon jonne olet asentanut Paint.NETin joka on yleensä, C:/Program Files/Paint.NET

Käynnistä Paint.NET

Ja valitse se kieli valikosta Help -> Language -> suomi

PS. 3.05 käännös tulee ohjeen kanssa parin päivän sisällä mikäli jaksan kääntää noi pari viimeistä ohjeen sivua loppuun

PPS. Tosi mukava että joku muukin päättää tänne jotain riipustella

sig.jpg.7f312affa740bae49243c4439bc4a244.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kiitos Zagna! :D

Aluksi ei taaskaan onnistunut vaan tivasi purettaessa salasanaa ja mikään ei kelvannut.

Sitten keksin painaa "ohita tiedosto" - nappia ja se purkaantui. :D

Hyvä käännös ja kivan "erilainen" ohjelma.

En nyt ulkoa muista mutta saikohan sillä kehyksiä?

Joka tapauksessa hyvä! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nyt menee vähän off-topic mutta...

Tuli mieleen tehdä tommonen interlace plugin, ja sattumoisin yritin samalla kääntää suomeksi. Jos jotakuta huvittaa niin voi kai vähän kattoa sitä käännöstä ja ilmoitella jos on sattunut kömmähdyksiä...

threadi:

http://paintdotnet.12.forumer.com/viewtopic.php?p=33014

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...