ShinichiOkazaki

Members
  • Content count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About ShinichiOkazaki

  • Birthday 11/01/1997

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    on a cat refuge
  • Interests
    traditional art, online games, digital art (beginner level)
  1. ... Dug, Drew, Daniels, Doughty & Minners... congratulations guys... a job well done... ... thank you Drew for such a great host... ... im looking forward for the next one... ... =^_^=
  2. ... editing in PDN is fun... takes away stress too... .... this is my friend's coverphoto... too bad he didnt gave me his picture... so i replaced it with red riding hood... ... =^_^=
  3. ... hmm... didnt know that voting for both isnt allowed... ... thanks for clearing things up chimay12321 ... hmm... didnt know voting for both works arent allowed... many thanks for clearing that up for me sir... ... =^_^=
  4. ... the score so far... according to 67NeroGFX's last vote... ... =>_<= chimay -3 zeri -2 chimay12321 wins the battle... ... dunno if this battle is over here is my new entry... as always... ... =>_<=
  5. ... great tut... but lappy is slowing down after some (or too many) layers... and at last i finished one... but without the nebulae stuff... my lappy hanged twice... dunno why but at least i didnt forget to save my work... ... well here it is... ... =^_^=
  6. ... welshblue... unrequited and despair is a work of art... dunno but it gives me a sense inner darkness... ... the pictures are quite moving... reveals the inner emo in me... ... =^_^=
  7. @barbieq25 @welshblue @sashwilko ... these comments encourages me to do moar... thank you... ... =^_^= @Xzerizon ... thank you sir... i guess im using too much shadows... ill try to use thinner ones... thank you sir... ... =^_^= @HELEN ... im glad you liked those... im very thankful... ... =^_^= ... i guess i wont be posting my works based from the tuts... im trying to combine things i learned... but i am having difficulty combining abstracts with my hand-drawn ones... ... i guess i need moar time with PDN... ... =>_<=
  8. ... i agree to what Sasha said... definitely looking like a fan blade of an airline engine... and i like that outcome too... pretty neat final result... colours are dramatically rendered too... ... *paws up* ... =^_^=
  9. ... that sparkly stuff adds the "mystic" element to it... absolutely stunning work HELEN... ... it never fails to amuse me... ... *chanted a magic spell* ... =^_^=
  10. ... i agree to what DrewDale said... but maybe make it kinda float in the air... maybe that's just my personal preference... nice job on the glossy letters... ... glossy stuff always catches my eyes... ... =^_^=
  11. ... its between you and Zeri now... ... ill think of something else though... its the size im worrying about... nyaha... ... =^_^=
  12. ... yeah i am getting a bit lost here... who is battling whom... ... and here i give a score to both of them... since their textures are quite amazing... ... =^_^= chimay12321 - 1 Xzerizon - 1
  13. ... oh... its a DQ... miscalculated the size... sorry... ... guess ill enter after the next next one... gotta think of something... ... i gotta thank and apologize to Xzerizon and doughty... ... =^_^=
  14. ... i totally agree with HELEN... good job on starting your gallery... stunning job on the details too... ... welcome to the forum... ... =^_^=
  15. ... wow... havent visited this place before... siggies entered here are best... ... can i enter too... here is mine... 100% PDN... ... =^_^=